TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Даўгаўпілс, РВЗ-6М2 № 034; Даўгаўпілс, РВЗ-6М2 № 033
  Даўгаўпілс РВЗ-6М2 № 034  —  маршрут 3, 034+033
 РВЗ-6М2 № 033  —  маршрут 3, 034+033
Parādes iela / Cietokšņa iela
A pole didn't agree with direction of travel )

Штанга не согласилась ехать за поездом )

Аўтар: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 20 мая 2004 г., чацвер

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 21.01.2022 18:21 MSK
Праглядаў — 483

Падрабязная інфармацыя

Даўгаўпілс, РВЗ-6М2 № 034

Дэпо / Парк:Трамвай
З...:1978
Мадэль:РВЗ-6М2
Пабудаваны:1978
Заводскі №:3924
Стан:Спісаны (2009)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:06.2012
Заўвагі:СМЕ 034+033

Даўгаўпілс, РВЗ-6М2 № 033

Дэпо / Парк:Трамвай
Мадэль:РВЗ-6М2
Стан:Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
ex СМЕ 059+033 (2011)
ex СМЕ 034+033

EXIF

Модель камеры:FinePix S7000
Авторские права:
Время съёмки:13.02.2003 09:44
Выдержка:1/240 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:160
Фокусное расстояние:7.8 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 3

21.01.2022 18:21 MSK
Спасылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Фота: 18087 · Мадэратар неаўтарскiх матэрыялаў / Фотамадэратар / Агульны рэдактар / Рэдактар навін / Лакалізацыя (EN)
Заказной поезд 034+033 в начале однопутной линии на Cietoksnis, маршрут 3.

Соглашусь с пользователем насчёт деревьев:
https://transphoto.org/photo/1569282/?aid=5223#2914627

Однако трамвайная сеть Даугавпилса оказалась построенной вопреки всем правилам Трансфото :) 20-го мая 2004 года был яркий солнечный день. Для группы американских транспортников из клубов ERA (Нью-Йорк) и CERA (Чикаго) был специально заказан поезд РВЗ-6М2, чтобы протащить его по самым фотогеничным маршрутам 2 и 3: по однопутной ветке через лес на Стропы, однопутной ветке через "деревянный" Форштат, и однопутной ветке на Крепость (Cietoksnis).

Дла поездки по маршруту 1 на изумление американскоих туристов взяли неведанные чудеса трамвайной техники КТМ-5 и КТМ-8 :)

Однако, как оказалось, из-за оттенений, практически по всем самым интересным линиям города снимать в солнечную погоду сложно. Снимки хорошо получались только на "открытых" местах по 18. novembra и по не самой интересной линии ч/з микрорайон к трампарку - т.е. по самым загруженным линиям, где фото-стоп организовать было проблематично из-за интенсивного движения трамваев. В результате, больше ездили, чем снимали. В чём тоже есть своё удовольствие, но фото теперь осталось мало...

Снимки от 20.05.2004, которые не подходят для Трансфото:
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...010.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...140.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...330.jpg

http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...100.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...122.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...140.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...070.jpg

Штнанга идёт над соседним путём разъезда (не баг, так предусмотрено):
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...090.jpg

В дополнение снимки от 04.07.2000, которые не пошли на Трансфото:
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...182.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...250.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...030.jpg

http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...060.jpg
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...121.jpg

N.D.&S. Griffith from Henry Elsner collection, 26.08.1993:
http://ymtram.mashke.org/latvia/daugavpi...070.jpg

Have fan / fun.
+7
+7 / –0
21.01.2022 19:19 MSK
Спасылка
Фота: 1508 · Лакальны рэдактар
Огромное спасибо, Юрий, не только за замечательную фотоколлекцию, но и за подробные рассказы!
+5
+5 / –0
21.01.2022 19:21 MSK
Спасылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Фота: 18087 · Мадэратар неаўтарскiх матэрыялаў / Фотамадэратар / Агульны рэдактар / Рэдактар навін / Лакалізацыя (EN)
Как всегда - пожалуйста!
+4
+4 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.