|
Городской электротранспорт |
Бостон, трамвайный вагон № 4001
Город | Депо/Парк | № | С... |
Бостон | Boston Elevated Railway Co. | 4001 | 1913 |
372 | 1913 |
Второстепенные фото (0): скрывать / показывать
Условные фото (0): скрывать / показывать
↑ 1913 г. Перенумерован/передан в пределах города
|
Improved articulated car — central section with outside folding [sliding] doors in closed postion
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 584
Февраль 1913 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
|
Improved articulated car — car on curve
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 584
Февраль 1913 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
|
Improved articulated car — view of interior showing heater under step at right
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 583
Февраль 1913 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
|
Improved articulated car — view of central section showing roller curtains and hinged roof
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 583
Февраль 1913 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
|
Improved articulated car — general view showing new arrangement of central section with stepless feature
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 583
Февраль 1913 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
1913
1912
↑ 1913 г. Поступил на предприятие
|
Improved articulated car — view of framing for central section showing offset in center sills and method of supporting side sills
Electric Railway Journal, volume 41, number 13 (3/29/1913), page 584
1912 г. Прислал AlexSan
|
¤ |
За обсуждение политики будет выноситься бан на 1 месяц и более.
Вы не вошли на сайт. Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.
Другие ТС с этим номером:
№ |
Модель |
Депо/Парк |
Зав.№ |
Постр. |
Утил. |
Примечание |
372 |
Двухосный моторный Brownell |
Boston Elevated Ry. |
|
1892 |
1892 |
Burned in the Everett Carhouse fire |
372 |
Двухосный моторный Newburyport |
Boston Elevated Ry. |
|
1895 |
|
1913 to 4001 (part) |
Cписки подвижного состава:
|
|